Itt találod a legfontosabb kérdéseket a Pont jó anyák Klubjával kapcsolatban:

Tudsz kérdezni a Pont anyák Klubjának zárt Facebook csoportjában, bejegyzés írásával. A szakértői válaszra 1-2 munkanapon belül számíthatsz.

(ha nincs Facebook fiókod, akkor ide kattintva is tudsz kérdezni, de ilyen módon több ideig tart, mire válaszolunk, illetve a Klub tagjai sem tudnak a segítségedre lenni, a Facebook csoportban megosztott információkat, eseményeket sem éred el, így nem lesz teljes körű a segítségnyújtásunk.)

A próba/havi/féléves /éves előfizetésed fordulóját (aznap lesz levonva a tagdíj) vagy a bérleted érvényességének idejét megtalálod a Felhasználói fiókom menüpontban.

A tagságot bármikor, hűségidő nélkül lemondhatod itt a Felhasználói fiókban, illetve minimum 3 munkanappal a díjlevonási hóforduló előtt e-mailben is kérheted az előfizetésed megszüntetését (Poros-Kiss Izabella, info@pontjoanya.hu).

A lemondás akkor sikerült, ha megérkezik a visszaigazoló e-mailünk a sikeres lemondásról. Ha nem kapsz ilyen e-mailt (1 órán túl sem), akkor kérlek, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, köszönjük.

Az előfizetésed a lemondásod utáni következő tagforduló napjáig él!

A hírlevelekről való leiratkozás nem jelenti az előfizetői szerződés lemondását.

Ha nem mondtad le a fentiek alapján időben és érvényesen az előfizetésed, akkor nincs lehetőség utólag a tagdíj visszatérítésére, megértésedet köszönjük.

A tagság lejárta után megszűnik a hozzáférésed a tagsági oldal tudásanyagaihoz és a jogosultságod a Pont jó anyák Klubjának Facebook csoportjában való tartózkodáshoz. Az előfizetésed vagy bérleted lejárta után 6 hónapig nem tudsz újra csatlakozni a Pont jó anyák Klubjához.

  • Ebben az esetben a rendszer összesen 15 alkalommal próbálja meg levonni a díjat a megadott kártyáról. Ha a kártyán nincs fedezet, a kártya lejárt vagy le van tiltva, vagy kimerült a napi fizetési limit, a levonás nem lesz sikeres. Összesen 15 próbálkozás után a rendszer automatikusan megszünteti az előfizetésed, ennek visszaállítására nincs lehetőségünk. Ebben az estben a tagságod megszűnik, a szolgáltatáshoz nem férsz hozzá.
  • A sikertelen terhelésekről e-mailben tájékoztatunk.
  • 3 sikertelen levonás után a rendszer felfüggeszti a tagságod, a tagsági oldalra ugyan be tudsz lépni, de a Klub anyagait nem éred el. Ez a felfüggesztés megszűnik, ha végül sikerül a levonás a kártyáról.
  • Ha lejár a bankkártyád, akkor erről a rendszer e-mailt fog küldeni, és megadja a lehetőséget, hogy megadhasd az új kártyád adatait.
  • Ha a kártyád adatait a lejárattól függetlenül szeretnél kicserélni, kérlek, időben jelentkezz az ügyfélszolgálaton, nehogy kifuss a 15 sikertelen terhelésből.

Ebben az esetben a rendszer automatikusan látja a kártyád lejárati idejét, és időben e-mailben tájékoztat, illetve küldünk egy olyan linket, szintén e-mailben, ahol meg tudod adni az új bankkártyád adatait. Ha ez időben megtörténik, akkor az előfizetés a megszokott díjon folytatódik. Ha kifutsz a 15 sikertelen terhelésből, akkor a rendszer automatikusan megszünteti az előfizetésed. A bankkártya lejárta nem garantálja az előfizetés megszűnését, bizonyos bankkártyák érvényesek maradhatnak, ezzel kapcsolatban a kártyakibocsájtó bank tud részletes információt adni.

Ebben az esetben kérlek jelentkezz az ügyfélszolgálatnál, köszönjük.

A bérleted lejártának dátumát Felhasználói fiókom menüpontra kattintva találod meg.

A bérleted lejárta előtt e-mailben értesítünk és a hosszabbítás lehetőségeiről is tájékoztatunk.

A számlákat a Tagsági oldal menüjében található Felhasználói fiókom menüpontra kattintva találod meg.

A szolgáltatásról tárgyi adómentes (TAM) számlát állítunk ki, Humán egészségügyi szolgáltatás néven.

Ha valami nem működik:

  1. Ha nincs jogosultságod az oldalhoz, a tudásanyaghoz:
  • Jelentkezz be a tagsági oldalon (www.pontjoanya.hu/login)
  • Ha itt be vagy jelentkezve, akkor a linket ugyanazon böngészőből nyisd meg (a Facebook-on vagy az e-mailben lévő link nem biztos, hogy kommunikál a böngésződdel, ilyenkor a link kattintása helyett annak bemásolása segíthet a böngészőbe, vagy egy ki- és belépés.)
  • Nézd meg, hogy semmihez nem férsz hozzá, vagy csak bizonyos oldalakhoz?
  • Az előfizetési díjad sikeresen levonásra került a hófordulókor? Ha nem, akkor 3 nap sikertelen levonás után a tagságod felfüggesztésre kerül, így nem fogod látni a tudásanyagokat. Ha utána sikerül a levonás, a felfüggesztés megszűnik, újra hozzáférsz majd az anyagokhoz.
  1. Ha nem indul el a videó/hanganyag:
  • Nézd meg, hogy rendben van-e a net, van-e elég kraft a lejátszáshoz.
  • Ellenőrizd, hogy mindegyik anyagot érinti-e a dolog, vagy csak 1-1 tudásanyagot.
  • Vajon más készüléken működik a dolog?
  1. Ha nem tudsz bejelentkezni:
  • E-mail cím, jelszó oké? Nem gépelted el? Nem úgy másoltad át, hogy elejére vagy a végére szóköz került? Jól mentette el a Mentett jelszavakhoz az adatokat a böngésződ?
  • Apple eszközön a Safari böngésző helyett a Chrome böngészőt használd
  • Ha elfelejtetted a jelszót, akkor a bejelentkező oldalon vagy ide kattintva tudsz újat kérni, e-mailt fogsz kapni a változtatáshoz. Kérlek, a második e-mailre kattints, ha esetleg kettő érkezik, ezt a hibát sajnos néha produkálja a rendszer.
  • Ha többször elírtál valamit, vagy jelszót cseréltél, akkor érdemes törölni az előzményeket (a weboldal címe előtti lakatra kell kattintani, majd a Cookie-k és webhelyadatok almenüben lehetséges az előzmények törlése), majd érdemes frissíteni az oldalt és kézzel begépelni a helyes bejelentkezési adatokat.
  • Végső esetben az Inkognitó módban érdemes megnyitni a bejelentkezési oldalt, és szintén kézzel gépelni be a bejelentkezési adatokat.

Ha az összes opciót kipróbáltad, és nem sikerült a probléma megoldása, kérlek, jelezd az ügyfélszolgálatnak (info@pontjoanya.hu, Poros-Kiss Izabella)

Csatolj, kérlek az e-mailhez képernyőfelvételt, vagy képeket, hogy pontosan lássuk, mi nem működik, melyik link, melyik oldalon, milyen eszközön, böngészőből. Iza munkanapokon elérhető, és a fejlesztőt vagy a kiszolgáló rendszerek (tagsági oldal, videó néző, hanglejátszó) ügyfélszolgálatát is csak munkaidőben tudjuk elérni, így hétvégén vagy munkaidőn kívül türelmedet kérjük.

Igen, a Facebook csoportban lehet anonim módon kérdezni, amikor beírod a bejegyzésed, ezt felajánlja a rendszer.

Ebben az esetben kérlek vedd fel a kapcsolatot Poros-Kiss Izabellával, az ügyfélszolgálat vezetőjével.

Igen, a Felhasználói fiókom menüpontban tudod ezt megtenni.

A váltás menete úgy néz ki, hogy bármikor átválthatod a havi előfizetésed 6 vagy 12 havi levonású gyakoriságra, vagy fordítva. A díj levonása viszont csak az előző előfizetés lejárta után történik majd meg. Azaz, ha pl. most havi levonásod van, és a hóforduló 23-a, akkor 14-én is válthatsz 12 havi díjfizetésre, az újabb levonás ugyanis nem aznap, hanem majd csak 23-án történik meg.